بورس بازی چه سادس

بورس بازی چه سادس

مرحله اول این بازی: آموزش ( bourseissimple . ir )
بورس بازی چه سادس

بورس بازی چه سادس

مرحله اول این بازی: آموزش ( bourseissimple . ir )

نکات خیلی مهم در بازار بورس

1 – فراموش نکنید، افراد خیلی کمی هستند که همه معاملات آنها موفقیت آمیز است. باید سعی کنید با افزایش دانش و مهارت، خودتان را به جایی برسانید که حداقل از هر 5 معامله‌ای که انجام می‌دهید 4 مورد آن درست باشد.

2 – اولویت اول شما در بورس باید حفظ سرمایه، اولویت دوم حفط سودهای قبلی‌ و اولویت سوم سود کردن باشد. حفظ سرمایه مهم‌ترین اصل است چون اگر سرمایه خودتان را از دست بدهید، دیگر چیزی ندارید که با آن معامله کنید و سود ببرید.

3 – بازار همیشه مثبت و رو به رشد نیست. همیشه خود را برای زمانی که بازار منفی می‌شود آماده کنید و اطلاعات‌تان را برای پیروز شدن در شرایط سخت بالا ببرید.
 
4 – از تجربیات دیگران استفاده کنید و وقتی اشتباهی انجام دادید، آنرا بپذیرید، آن اشتباه را تصحیح کنید و درس بزرگی که از آن اشتباه گرفته‌اید را در جایی یادداشت کنید.
 
5 – عواملی مانند ترس، طمع و سایر هیجانات و احساسات هستند که بیشتر معامله‌گران را در بازار بورس هدایت می‌کنند! وقتی تصمیمی گرفتید متوجه باشید که این تصمیم از کجا سرچشمه گرفت؟ از تحلیل و منطق یا از روی هیجان، خوش‌باوری یا …؟
برای کسانی که قصد دارند سرمایه‌گذاری در بورس را آغاز نمایند، یک کتاب آموزشی با نام آموزش گام به گام بورس توسط سازمان بورس و اوراق بهادار تهران منتشر شده است که توصیه می‌کنیم آنرا از این لینک دانلود کرده و مطالعه کنید. این کتاب pdf برای اینکه با اطلاعات اولیه آشنا شوید بسیار مفید است.